Friday, August 12, 2011

Restricted Area!

Haha! Tajuk thread tade kaitan dengan content pun...

Aku sedih sket coz masalah selalu terbang sana sini kat atas kepala nie..Pening kepala aku memikirkannya..Aku pun naik pening skali..Dalam banyak-banyak masalah satu je yang aku memang rase macam tak best je..Bukan sebab baju raya , duit raya or tak dapat beraya...Sebab musababnye pun adoiyai ialah, aku taleyh nak on9 selalu macam dulu-dulu..Sebab? Computer aku rosak & makna kata aku taleyh lah nak berfacebook & berblogging..Huwaaaa!
/no

Actually, apa tujuan korang ek join social site such as Facebook? Mesti ramai antara korang akan cakap sebab nak mencari kawan-kawan kan?
Yeke? Ke korang nak mencari pasangan hidup korang? Or korang nak mencari pengganti hidup korang? Atau pun korang nak berniaga secara online? Haha!
/wahaha

Aku pun tatau apa motif aku join social site, maybe sebab trend kowt? Semua orang ade account social site masing-masing..So, sape yg tade tuh means beliau adalah salah seorang yg ketinggalan zaman....
/sweat (Lucky I'm Not)

Apa agaknye ek tujuan sebenar aku join social site macam nie? Nak bercerita? Aku ngh berceritalah nie..Nak mencari kawan? Rasanya macam tak je..Sebab ape ek? Sebab utamanya, Mostly in my FB Friendlist is the people that I already known outside...Kebanyakkan yg aku add kat dalam FB tuh  pun bukannya nak approve & aku pun jarang add..Orang lain je yg selalu add aku...Tuh pun semata-mata nak tambak friends..bangang btol ~ ~ ~ Apalah yg agaknya nak dibanggakan dalam friendlist ada beribu kawan tapi sorang pun tak pernah bertegur..haish ~ ~ ~

Nak kata utk berchatting..Aku pun jarang online FB aku tuh..On 5 minutes, update status then Logout...Tuh je la pun..Aku pun tak paham kenapa aku buat macam tuh...
/blur

Ape yg penting skali, aku dah taleyh nak on9! Huwaaaaaa!
/floor
Sedih sedih sedih ~ ~ ~
Ps2 je lah peneman aku pasni.................... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...