Wednesday, August 24, 2011

Celoteh Kosong







Salam to All & Selamat Tengahari...

Berat je aku rasa nak membukak mata nie..tapi nak wat macam mane, kene kerjakan..kalau tak kerja, tak dapat lerh duit..aku tatau aku nak share ape ngn korang hari nie..sebab tade benda yg terjadi lagi..tadi aku g anta baju melayu ke kedai jahit utk dijahitkan lubang butang..aku anta seluar je rasenye tadi..ingat dapat siap time tuh gak, rupenye petang nanti baru siap..nak tanak besok pagi je la aku datang..aku pun nak memberambuskan diri dari kedai tersebut..niat kat hati nak call mak aku dulu, bagitau beliau yg seluar tuh siap besok..Last² ade lahanat mane ntah parking kete belakang moto aku..dah jadi satu masalah, macam mane aku nak keluarkan moto aku dari parking tersebut? Menunggu lerh jawabnye..

Tunggu punye tunggu, dah macam tunggul aku tunggu...
Aku pun dah naik malas menunggu, marah punye pasal kat owner kete tuh, kete dye jadi mangsa aku..
Aku mem-FIRE kete beliau...


















Padan muka beliau..sukati je nak parking kete kat belakang moto aku..beliau ingat diri beliau tuh sape..!?
Nak tau ape jadi kat kete beliau......??  Jom kite tgk....silalah scroll ke bawah ....



















Punyelah hodoh lepas kene FIRE ngan aku..tuh la padahnye..lain kali jangan sukati je parking kete anda dibelakang kenderaan yg lain...nak tgk rupe asal kete nie???? Scroll lagi ke bawah ...
  

**




**




***



**




**




**






/bye








P/S: Tade motif pun wat benda nie..sebab ngah bosan..ape pun boleh terjadi ... /XD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...