Wednesday, August 24, 2011

Otak kalau dah crack, macam nie lah jadinya™

Salam to All!

Pejam celik pejam celik..dah nak raya rupanya kita nie..rase macam sekejap je mase berlalu..
Sebelum terlambat ke ape nanti, better aku wish SELAMAT HARI RAYA kepada semua readers...

Tadi waktu aku balik kerja, aku saje je menyinggah kat warung nie dengan kawan aku bernama Ikal..Saje lepak² kosong..Sebab penat bekerja laa katekan..Kitorang pun macam biase borak² pasal kerja..Semua pasal kerja ar..Patuh masing² diam tatau nak borak ape..Bila dah diam je aku pun naik bosan r..Mula laa datang idea nakal nak kacau orang malam² buta..Aku mesej lerh Supervisor aku bernama Jovi..Tengah² mesej si Jovi nie, kawan aku si Ikal pun turut join utk memeriahkan lagi suasana yg bosan..Beliau pun mesej gak si Jovi nie..Maka, terciptalah sebuah sketsa "Cinta Tiga Segi" .........

Aku: Kita ade masalah besar...
Jovi: Ape?
Aku: Bukan kau tapi aku...
Jovi: Tapi ape?
Aku: Aku malas nak balik rumah...
Jovi: Asal?
Aku: Aku tak jumpa jalan yg benar utk pulang ke rumah..

Patuh beliau tak reply mesej aku, then kawan aku yg sorang lagi bernama Ikal pun mesej beliau...

Ikal: Agak² lah..Aku dengan Renji nie..Kau jangan merampas beliau dari aku...Aku dengan Renji dah bertunang...
Jovi: Alah, Abang Kal..

Aku plak tetibe menyelit../wahaha

Aku: Ikal dah terus terang dengan kau, harap kau pahamlah..Kite memang tak di jodohkan untuk bersama..kalau kau sayang aku, kau kena lepaskan aku..aku harap kita kawan macam biase je pasni..janganlah kau harap lebih dari tuh.. -yang benar :RENKAL(Couple Of The Year)
Jovi: Macam mane aku nak hidup tanpa kau, Renji?
Ikal: Kau jangan ganggu Renji lagi..Beliau milik aku..kau ganggu beliau lagi..nahas kau aku kerjakan..
Jovi: Sampai hati, tapela..aku nak bunuh diri...
Aku: Kisah plak aku...better kite stop mesej..nanti tunang aku marah plak..beliau ade kat toilet skang..nanti kantoi plak kite mesej..aku sayang beliau lebih dari segala-galanya..aku harap kau paham..semoga kau akan jumpe jodoh yg lagi bagus dari aku..

Tengah best berdrama, si Jovi nie leyh anta mesej macam nie plak ..

"BAPAK DAK KOLEJ YG AKU LEPAK DGN BRU NK UP NK SHISHA TU PN XRETI BAPAKLAH"

Aku: Ape yg ko type nie? Aku tak paham langsung..Ooo..dah pandai guna bahasa boyan skang..Sebab tuh lah aku tinggalkan kau! Dah lah kau scandal dengan Manager tempat kerja kau..patuh kau bohong aku lagi..memang useless lah kau nie!
Jovi: Tape, kau akan menyesal nanti..time tuh kau jangan merayu kat aku...
Aku: Ah! Aku dah tak peduli pasal kau langsung..!!
Jovi: Tapelah Renji...Aku takan lupakan apa yg dah kau lakukan terhadap diri aku..
Aku: Lantak kat kau lerh..
Jovi: Kau nak ape lagi? Tak puas lagi kau dah sakitkan hati aku haa Renji?
Aku: Now nama aku RENKAL! Renji + Ikal = RENKAL...
Jovi: Habis tuh? Kau nak sakitkan hati aku lagi ke? Masih tak cukup ke?
Aku: Suka hatilah kau nak cakap ape..hubungan kite dah berakhir paham?
Jovi: Pleaselah, aku merayu...aku melutut pada kau...........................

Ending memang lucah habis..aku taleyh bagitau..huahuahua!

Ikal: Bebal owh supervisor kau nie, Renji...

/XD

Mintak ampun mintak maaf Jovi..jangan potong gaji aku tau..nanti tak beraya lak aku..papehal, kau memang supervisor terbaik pernah aku dapat..Plus, skema JUBUR!! /wahaha





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...