Tuesday, August 2, 2011

Peristiwa

Salam To All!


Ade lah sket cerita aku na share kat sini..Mase berbuka puasa tadi, aku dapatlah mesej dari sorang kawan lame nie(kawan masa sekolah rendah dulu). Beliau merupakan seorang wanita...Bernama Syazlina Karin bte. Hj. Ahmad Daud...tadi dye mesej aku, dye ckp lame ta dengar cerita pasal aku..First time gak r bagi aku, bkn sbb ape..Selama aku hidup kat muka bumi nie..tade sorang pn kawan-kawan lama aku call n carik aku..Aku pn tade carik dorang..Tapi, minah nie carik aku plak..Yg peliknye mane dye dapat nombor phone aku??
Rupanya beliau dapat nombor aku melalui Skype..Aku pun dah lame ta on skype, so ta ingat...

Patuh aku malas na melayan..aku just reply ckp aku sihat je..patuh dye msj aku lagi..aku ta reply..then dye call aku..Call bertubi-tubi macam siak..Aku pn terpaksalah mengangkatnya...Dye ajak berborak plak..Aku cakap je aku busy..Tak dapat nak temankan dye berborak..Tapi, satu perkataan je yg membuatkan aku terus melayani perbualan tersebut..."Peristiwa Ketika Darjah 6"

Aku agak terkejut dengan benda yg beliau cakapkan...Aku ta sangka beliau akan ingat perkara yg telah berlalu ntah berapa tahun..Aku terus tanya kenapa..Beliau cakap beliau asyik termimpi-mimpi pasal peristiwa tersebut..Aku stopkan perbualan kami lalu aku terus terdiam, aku dah melupakan peristiwa tersebut, tapi dye ingatkan aku balik..memang jadi mimpi ngeri bagi aku...................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...