Monday, July 25, 2011

Penat Penat Penat

Salam To All! 

Aku agak penat dalam 2 minggu ni sebab ulang alik dari melaka ke kuala lumpur..
Sibuk dengan event kat Melaka..2 minggu lepas aku g studio aku sebab ade event Make Some Noise dari segelintir artis Melaka...Dan sabtu lepas aku g Melaka balik, tapi g kat Rumah Media coz ade event Circle Ov Friends Volume 3 yg dianjurkan oleh Abg Abu Hurairah drummer band V .. Gempak habis seyh kat sana..Yang buat aku rasa kagum dengan budak-budak melaka ni korang na tau ta ape? Semangat dorang owh...Susah kowt na jmpe semangat macam ni kt Kuala Lumpur...Kat Melaka cuma ade satu je Community Music..Tapi, yg support memang ramai beb..Semua artis-artis melaka support..kat Kuala Lumpur? Bersepah Community Music...Tapi ta ramai yg na support..aku pn tatau nape...Mcm tuh la manusia kan? Mmg taleyh na ubah..Papehal pn mmg aku berasa bangga dengan budak-budak Melaka..hope dorang akan terus kekal dengan semangat yg ade pada diri masing-masing...Chaiyok!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...