Tuesday, September 20, 2011

Expression Of My Heart....

Salam to all ..

Hari nie aku agak takde mood, sebab demam aku tak elok² lagi .. Pastuh, dalam bulan nie je aku asyik kena maki dengan customer..agak pedihlah jugak..then, semalam aku dapat berita buruk lagi..bertambah tension dalam otak aku..kerja kat tempat kerja aku tuh, bukan main berlambak lagi..tiap² hari kena buat..makin tension lak aku..duit plak dah abih..bertambah-tambah tension dalam palotak nie..macam mana aku nak pergi kerja kalau duit dah habis? Pasal makan aku tak kisah, balik rumah boleh makan..pasal duit minyak motor tuh yg aku pening kepala..macam mana aku nak pergi kerja kalau motor aku takde minyak? Macam mana motor aku nak bergerak? Aduyai..bertambah tension otak aku nie...
/blur

Korang semua pernah tak mengalami perkara yang sangat tension? Mestilah pernahkan? Bohonglah kalau tak pernah, setiap dari kita kat dunia nie mesti akan ada yang mempunyai masalah..kemudian menjadi STRESS! yang amat sangat²..macam aku sekaranglah, stress dowh, tension pun ada..pening kepala nie memikirkan masalah yang sedang aku hadapi..



Bila dah stress nie, mulalah perasaan marah menyelubungi..
Hurm, dan takde tempat utk mengadu....orang lain ada tempat nak mengadu..aku selalu berdoa je..maybe sebab tuh aku tak ramai kawan..aku selalu hadapi masalah aku sorang² je ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...