Tuesday, February 8, 2011

Ghost Hunting Part 1


Salam and hai!
Agak lame la jugak aku ta update blog neyh...
Sbb tade pape perkembangan yg baru..tapi, kalo aku ngah menaip neyh maksudnye
adelah cerite terbaru... Cecite~ Cecite~ Cecite~

Alright! Arituh aku ade g wat Ghost Hunting kat Pinggiran Ukay, Ampang...
ade la sket gambar² yg kitorang snap time tuh..kumpulan Ghost Hunting aku yg pergi arituh(tarikh wa ta ingat la der) adelah dalam 6 org(maybe sbb ramai sgt hantu ta kuar kowt?)
Destinasi kitorang time tuh kubur cina..destinasi pertama la katekan..dgn menggunakan Camera Canon ape lancau siri dye aku pn tatau..kawan aku pnye, dye la yg menangkap segala gambar² time kt kubur cina tersebut..kat bawah neyh adelah sket gambar² yg aku na kongsikan bersama korang sume.....








Dekat dalam gambar neyh kitorang terdengar bunyik org batuk berdehem, ade yg dengar bunyik anjing ngah "Growl" ..



Dalam gambar tuh aku r tuh..hahahahaha..






Relaks seketika sambil menghisap santiang(rokok la)


Sume gambar² di atas adelah separuh drpd gambar yg Cameraman kitorang Snap..malas na upload sume..kalo korang sume na tgk, add la aku kt Facebook..tp dalam byk² gambar yg ade..satu je gambar yg berikan misteri pada kitorang..Cameraman kitorang tade pn tangkap gambar tersebut..patuh, balik dari kubur cina tuh, aku check Camera milik Cameraman aku..aku pn mmg pasti dan teramat pastinye bahawa gambar tersebut mmg tade snap..sbb kitorang pn tatau ktne tmpt tuh sebenarnye..





Undentified Picture

Neyh la gambar yg aku ckpkn td..mmg pelik..kitorang sume jd seram sejuk je pastuh..kitorang sedar akan kewujudan gambar neyh selepas Cameraman kitorang upload kt Facebook..dah la time dye upload tuh Maghrib..Mmg seram dan sejuk r time tuh..ta tipu la beb..na tanak kitorang wat bodo je....






Tapi, even seram sejuk kitorang pn, kitorang na wat lg nnt..na try wat kt Highland Tower..tatau lah bile na wat..tunggu mase je la nnt...tade rezeki skang neyh..huhu..
Okeyh Guys!! Aku rase sampai disini je dlu..kalo ade pape cite² yg terbaru aku akn kongsikan bersama lg alright??? Hahahahahaha!
Assalamualaikum w.b.t!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...