Friday, June 15, 2012

Yang Aku Minat ~~~

Assalamualaikum W.b.t

Aku tak tau kenapa aku ni suka sangat dengan lagu² dari Jepun. Berkemungkinan lagu dorang semua unik kot? Bagi aku memang unik pun lagu² dari Jepun..banyak² band yang aku minat, band L'arc~En~Ciel . Lagu² dorang semua best².. Sedar tak sedar musik² macam ni dah terpengaruh sampai ke Malaysia dan juga Indonesia.. Contoh: JROCK(Indonesia),Gensekii(Malaysia). Ni antara band² yang agak ramai jugak yang kenal sebenarnya..Banyak lagi band² yang lain, namun tak dapat nak di selidik..apa aku cakap pun aku tak tau lah.. korang dengar je lah lagu² yang aku nak kongsi kat bawah ni.. Nilailah sendiri yea... 




L'arc~En~Ciel - Ready Steady Go





Gensekii - Jauhi Aku(Malaysia)





JRock - Ceria(Indonesia)





/bye




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...