Friday, May 21, 2010

Sekarang. . . . . .

Salam dan hye!

Kini sudah 2 tahun aku bersama dgn kekasih hatiku...
Fuh! Bukan senang owh nak menjaga hubungan selama 2 tahun..
Bermacam-macam halangan dan rintangan yg kitorang lalui..
Ahaakz!
Alhamdulillah, aku dgn kekasih hatiku memahami antara satu sama lain..
Kami berdua bersama-sama menjaga hubungan ini..
Walaupun banyak kali gak la bergaduh..
Tapi, kami berjaya men-settle-kan perkara tersebut...
Slalu aku tgk couple yg lain-lain tuh..
Asal ade masalah je clash...
Aku pun naik pelik..
Clash bukanlah jalan penyelesaian sebenarnya...
Tapi, kalo masing-masing da tanak mengaku kalah..
Payah gak jadinya...
Tapi tuh sume diorang punye pasal..
Takde kene mengene pun dgn hidup aku...
Aku tetap dgn kekasih hatiku...
Dan now neyh..aku sedang mengumpul duit utk masa hadapan..
In the same time, aku mencari peluang utk sambung belajar...
Baru-baru neyh kawan aku ada cite pasal Yayasan Selangor...
Aku nk cube research pasal bende tuh....
Hopefully, adelah peluang utk aku....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...